2014. augusztus 11., hétfő

Bevezető - levél gyermekemhez



„Gyermeket akarni igen nagy elhatározás. 
Ilyenkor dönt úgy az ember, hogy a testén kívül dobogjon a szíve.”





Szeretett Gyermekem!

Bár még Pocaklakó vagy, már így is van majdnem 9 hónapnyi közös múltunk, együtt átélt élményeink. Talán soha nem leszünk már ennyire közel egymáshoz, mint most: tested az én testemben fejlődik, lelked megérzi lelkem minden rezdülését, befogadod a felém és belőlem áradó szeretetet, szervezeted felszívja az általam bejuttatott összes értékes tápanyagot, és az auránk is közös még ebben az időszakban. Gyönyörű érzés ez a testi-lelki átalakulás és a Szülővé válás. Köszönöm, hogy minket választottál erre az Életedre, hogy Te vagy az, aki Anyává és Apává érlel minket. Ennél értékesebb kincset nem is kaphattunk volna Istentől, ezért hálás vagyok.
Fogantatásod pillanatától tudom, hogy Te a Természet gyermeke vagy. A hegyekben születtél meg testemben, ahol harapni lehet az érintetlen fenyvesek friss illatát, át lehet ölelni a több tíz méter magas életerős fákat, a reggeli teát a közeli réten növekvő gyógynövényekből lehet főzni, és ahol a fürdőszobát a völgyben csordogáló, csillogó vizű patak jelenti. Ott, ahol úgy éreztem: igen, ez a valódi Élet, itt vannak az igazi értékek.
Bár előtte is tudatos, egészséges életet éltem, Te még jobban felerősítetted bennem ezeket a tulajdonságokat. Mióta a szívem alatt hordalak, és Érted is felelősséggel tartozom, azóta még inkább visszataláltam a Természethez, ezáltal az egyszerűséghez és tisztasághoz. Középpontba helyeztem az érzelmek kifejezését és a szeretetet, engedtem magamban kibontakozni az ősi, női ösztönöket, tovább fejlődtem az egészségtudatos táplálkozás és pozitív gondolkodás területén, és a mozgás éltető erejét minden nap felélesztettem magamban, hogy Te is ugyanolyan boldog legyél a pocakomban, mint én.
Köszönöm, hogy ezt a Csodálatos időszakot átélhetem Veled, hogy szépen cseperedsz bennem, hogy már jó ideje kommunikálsz is velünk odabentről, és hogy Neked köszönhetően megfogalmazódhatott bennem a gondolat: segítek a többi Édesanyának és Pocaklakóiknak gondolataim és tapasztalásaim leírásával, hogy Ők is áldott állapotként élhessék meg a várandósság 9 hónapját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése